Streamování přehlídek umožňuje dostat nejnovější trendy mezi běžné lidi
I koronavirová doba má své výhody. Především pak pro milovníky módy a nejnovějších trendů. Za normálních okolností bylo pro běžného člověka poměrně náročné, aby se dostal na některou z prestižních módních přehlídek, přednost měly obvykle celebrity a známé osobnosti. Dnes se ale přehlídky konají virtuálně a dostat se na ně je tak mnohem snazší.
Jako příklad můžeme uvést proslulý Mercedes-Benz Prague Fashion Week, kde se to obvykle hemží velkými hvězdami, které si užívají nejen trendových přehlídek, ale také pověstných after party. Letos ale bylo všechno trochu jinak. Organizátoři celé akce se spojili se Zalando Digital Stage a famózní nápad byl na světě. Fashion Week proběhl skrz obrovskou digitální obrazovku, a to konkrétně ve dnech 1.–3. května. Nejen, že se tak všemi milovaný Fashion Week mohl uskutečnit, ale stal se dostupným i pro obyčejné smrtelníky, kteří mohli celou akci sledovat živě na Facebooku z pohodlí svého domova.
Místo potlesku se troubilo
Kdo se nechtěl účastnit pouze ze svého gauče, mohl se na přehlídky dívat z auta. Digitální obrazovky byly umístěny na parkovištích a organizátoři celou akci pojali jako „autokino“. Místo potlesku pak všichni troubili klaksony. Nakonec se diváci dočkali i doprovodného programu, ke kterému patřily například rozhovory se slavnými návrháři a osobnostmi. Mezi nimi nechyběl talentovaný Jakub Polanka, Antonín Soukup, Pavol Dendis, Michael Kováčik nebo Tereza Vu. Velkou odměnou pro všechny bylo závěrečné vystoupení česko-slovenské zpěvačka Zey.
Zdroj: Zalando
Autor článku
Terezie Gáborová
Redaktor