Shimano naviják vanford fa c2500s xg

6 374,00 Kč Přejít do obchodu
další informace
Vanford, ideální pro širokou škálu stylů jemného rybolovu, je součástí řady Magnumlite a posouvá hranice lehké technologie a konstrukce a přináší pozoruhodnou jemnost, kterou můžete skutečně cítit a kterou jistě oceníte.
Setrvačnost potřebná k uvedení Vanfordova rotoru do pohybu je téměř nepostřehnutelná. Je těžké popsat ten pocit, ale vyberte si jeden a hned budete vědět, co máme na mysli. S citlivostí a lehkostí přichází kontrola as kontrolou přichází lepší rybaření a větší úspěch. Je to win-win, a pokud jde o lehké rybářské sestavy s návnadou, je jen velmi málo, co může konkurovat Vanfordu. Zkombinujte jej s jakýmkoli vysoce kvalitním jemným návnadovým prutem a okamžitě zlepšíte rovnováhu, což vám umožní lépe, déle a zvýší váš požitek na vyšší úroveň, než jste si mysleli, že je možné.
Citlivost Vanfordu je částečně důsledkem druhé generace rotoru Magnumlite, který je spolu s tělem vyroben z exkluzivního kompozitního materiálu Shimano Ci4+. To je také důvod, proč je naviják v ruce tak lehký. Interně HAGANE Gear, MicroModule II, X-SHIP, InfinityDrive, InfinityXross a Silent Drive bezproblémově spolupracují a poskytují plynulost a klamné množství výkonu. Vanford je také vybaven pokročilou brzdou Shimano Duracross, která poskytuje výjimečnou a přesnou kontrolu při zdolávání tvrdých bojových ryb. Pro bezproblémové vedení vlasce Anti-Twist Fin kontroluje tlak na vlasec, který prochází válečkem vlasce na cívku a je zvláště výhodný při lovu s velmi lehkými nástrahami.
Technologie:
Nová konstrukce MAGNUMLITE ROTOR umožňuje nebývale lehký a citlivý návin. Profil rotoru - který byl dříve symetrický - je nyní asymetrický a mechanismus ramene zádržného mechanismu - dříve umístěný na stejné straně jako válec vlasce - byl přesunut na opačnou stranu. Dále byl odlehčen ukladač vlasce, který byl vyroben z titanu a tloušťka stěny rotoru byla optimalizována, aby se úspěšně snížila setrvačnost otáčení.
DURACROSS poskytuje hladký, spolehlivý výkon a neuvěřitelnou odolnost. Materiál je zesílen vplétáním nových vláken ve směru kolmém na směr vláken, z nichž jsou vyrobeny běžné podložky. Podařilo se nám zvýšit odolnost proti oděru více než 10krát.
SILENTDRIVE - Základní konstrukce a díly souvisejících s pohonem byla přezkoumána jeden po druhém, aby se do nejmenších detailů omezilo drobné chrastění, mezery a chvění mezi díly. Zajišťuje plynulé a tiché otáčení cívky.
Převodník MICROMODULE Gear II byl vyvinut díky jedinečné výrobní technologii společnosti Shimano a nejmodernějšímu designu povrchu zubů převodníku. Povrchy hnacího a pastorkového ozubeného kola byly od základu analyzovány a aktualizovány v rámci snahy společnosti Shimano o dokonalost, aby se dále zlepšil pocit hladkého ozubení a snížil se hluk při navíjení.
CI4 je pryskyřičný materiál vyztužený uhlíkovými vlákny, který je lehčí a má vyšší pevnost než běžný pryskyřičný materiál. CI4+ je zdokonalenou verzí původního materiálu CI4. oproti původnímu materiálu CI4 byla výrazně zlepšena tuhost a odolnost při zachování lehkosti materiálu, což umožnilo snížit rozměry a hmotnost navijáku.
INFINITYXROSS poskytuje vynikající odolnost převodovky díky špičkovému designu a nejmodernější výrobní technologii. Pokroky v konstrukci zubů ozubených kol zlepšují povrchový kontakt a záběr mezi hnacím a pastorkovým ozubeným kolem. Tato revoluční konstrukce účinně rozkládá zatížení působící na povrch zubu ozubeného kola na větší plochu, čímž zabraňuje poškození v namáhaných bodech a zároveň výrazně zvyšuje celkovou odolnost ozubeného kola.
Technologie INFINITYDRIVE je vyspělá konstrukce, která zajišťuje nižší tření a lehčí navíjení. Ozubené kolo pastorku je podepřeno hřídelem cívky namísto ložiska pastorku na straně cívky. Rotační odpor ozubené části byl snížen, aniž by byla ohrožena pevnost převodu.
X SHIP zajišťuje zvýšenou odolnost převodů. Díky tomu, že je pastorek na obou koncích podepřen ložisky, udržuje přesnou souosost s hnacím ozubeným kolem. Tato zvýšená podpora umožňuje, aby ozubená kola zůstala ve stejné poloze i při největším zatížení. Technologie X-Ship také eliminuje tření mezi hřídelí cívky a převodovkou, což přináší rybářům další výhody v podobě lepšího výkonu při nahazování lehčích nástrah.
Ozubené kolo HAGANE Drive Gear se vyrábí technologií kování za studena bez nutnosti dalšího obrábění. To zajišťuje dlouhotrvající hladkost, pevnost, lehkost a výkon v samotném srdci navijáku. Tradiční tlakově lité, strojově opracované převody jsou při velkém zatížení méně odolné.

Mohlo by vás také zajímat