890,00 Kč
Přejít do obchodu
Dunlop uvádí na trh zcela nové Geomax MX53. Mají jediný cíl, vítězit na rozmanitějším terénu. Navrženy pro udusaný povrch se skvělým záběrem ve středně těžkých podmínkách. Doplňují pneumatiky střední kategorie Geomax MX33, které vyhrávají závody MXGP a supercross. Dunlop uvádí na trh pneumatiky Geomax MX53, které nahrazují motokrosové pneumatiky pro pevný terén MX52. Nové MX53 jezdcům nabízejí nejvyšší výkonnost ve své třídě na širší škále různých povrchů, než jakou pokrývala předchozí generace. V širokém portfoliu pneumatik Geomax značky Dunlop se nacházejí mezi MX71 určenými do „extra tvrdého“ terénu a velmi všestrannými MX33.
Lepší absorpce nárazů a nižší hmotnost: zcela nová konstrukce
Záběr, odolnost a sebedůvěra: revoluční dezén běhounuDezén podkovovitého tvaru na předních pneumatikách nabízí lepší brzdné vlastnosti, protože se jeho drápovité bloky do tvrdého terénu více zarývají. Bloky jsou navíc o 1 milimetr vyšší než u předchozí generace. To by se normálně projevilo na ztrátě stabilitě, ale Dunlop mezi bloky přidal spojníky, čímž pneumatikám zajistil stabilní výkonnost a vyšší odolnost. Zadní pneumatiky mají výrazné, nepravidelně rozmístěné dvojice bloků. Zaručují silný záběr a lepší akceleraci – což je kruciální pro co nejrychlejší výjezd ze startovního pole! Rozestupy mezi bloky Dunlop optimalizoval tak, aby zajistily záběr na měkčím terénu, ale současně si udržely výkonnost i na pevnějším, upěchovaném povrchu. Luca Andreoni k tomu uvedl: „Cíl všestrannější výkonnosti zůstal stejný i pro pneumatiky MX53. Víme, že podmínky se mohou měnit okruh od okruhu, a dokonce zatáčku od zatáčky, proto stále stavíme na vítězné filozofii našich pneumatik MX33 – výkonnosti na špičkové úrovni v co nejširším rozsahu.”V zájmu větší sebejistoty jezdců při různých stupních náklonu dovoluje patentovaná technologie značky Dunlop – Progressive Cornering Block – možnost ohybu každého jednotlivého bloku. Výsledkem je větší počet záběrových hran při vysokém zatížení v zatáčkách.
Nová směs – pevnost a odolnostÚsilí o zvýšení všestrannosti pneumatik MX53 si vyžádalo i vývoj zcela jiné směsi než u MX52. Pokročilý mix různých směsí obsahuje vysoký počet molekulárních částic polymeru a přináší výsledkem větší pevnost, a tedy i vyšší životnost díky zvýšením odolnosti vůči střihu.
Lepší absorpce nárazů a nižší hmotnost: zcela nová konstrukce
Záběr, odolnost a sebedůvěra: revoluční dezén běhounuDezén podkovovitého tvaru na předních pneumatikách nabízí lepší brzdné vlastnosti, protože se jeho drápovité bloky do tvrdého terénu více zarývají. Bloky jsou navíc o 1 milimetr vyšší než u předchozí generace. To by se normálně projevilo na ztrátě stabilitě, ale Dunlop mezi bloky přidal spojníky, čímž pneumatikám zajistil stabilní výkonnost a vyšší odolnost. Zadní pneumatiky mají výrazné, nepravidelně rozmístěné dvojice bloků. Zaručují silný záběr a lepší akceleraci – což je kruciální pro co nejrychlejší výjezd ze startovního pole! Rozestupy mezi bloky Dunlop optimalizoval tak, aby zajistily záběr na měkčím terénu, ale současně si udržely výkonnost i na pevnějším, upěchovaném povrchu. Luca Andreoni k tomu uvedl: „Cíl všestrannější výkonnosti zůstal stejný i pro pneumatiky MX53. Víme, že podmínky se mohou měnit okruh od okruhu, a dokonce zatáčku od zatáčky, proto stále stavíme na vítězné filozofii našich pneumatik MX33 – výkonnosti na špičkové úrovni v co nejširším rozsahu.”V zájmu větší sebejistoty jezdců při různých stupních náklonu dovoluje patentovaná technologie značky Dunlop – Progressive Cornering Block – možnost ohybu každého jednotlivého bloku. Výsledkem je větší počet záběrových hran při vysokém zatížení v zatáčkách.
Nová směs – pevnost a odolnostÚsilí o zvýšení všestrannosti pneumatik MX53 si vyžádalo i vývoj zcela jiné směsi než u MX52. Pokročilý mix různých směsí obsahuje vysoký počet molekulárních částic polymeru a přináší výsledkem větší pevnost, a tedy i vyšší životnost díky zvýšením odolnosti vůči střihu.
další informace