1 099,00 Kč
Přejít do obchodu
Každou půlnoc je Prastarý našemu světu blíž a blíž. A pokud procitne, vše, co známe, bude svrženo do temné propasti, ze které není návratu.
Při pátrání po těchto mocných artefaktech prozkoumávají hráči nadpřirozené jevy v různých zákoutích muzea. To je znázorněno na kartách dobrodružství.
Na začátku hry nejprve zvolíte konkrétního Prastarého, kterému budete čelit. Poté vyložte doprostřed stolu lícem nahoru 6 ze 48 možných karet dobrodružství.
Velké množství různých kombinací zaručuje, že se vyšetřovatelé velmi zřídka setkají se stejnou skupinou mystérií.
Při plnění karty dobrodružství musí hráč přiřadit symboly hozené na kostkách všem cílům na kartě dobrodružství.
Hráč na tahu nejprve hodí celou svou zásobu speciálních šestistěnných kostek. Podle hozených symbolů se rozhodne, jaký cíl dobrodružství bude plnit jako první. Poté se může přesunout na další cíl dobrodružství.
Ale buďte opatrní. Kostky použité ke splnění jednoho cíle nelze hodit znovu při plnění dalších cílů na stejné kartě dobrodružství. Pouze chytré využívání všech možností vám dovolí obstát proti náročným výzvám z hloubi muzea.
V tomto příkladě hází archeolog Monterey Jack šesti zelenými kostkami a hodí následující symboly. Podívá se na cíle dobrodružství zobrazené na kartě. S tímto výsledkem může splnit oba cíle, rozhodne se tedy pro spodní cíl a přesune na něj odpovídající kostky. Všimněte si, že ačkoli cíl požaduje pouze 3 symboly vyšetřování, Jack, aby tento cíl splnil, musí použít čtyři. Zbývající symbol vyšetřování je tak ztracen.
Monterey Jack poté znovu hodí zbývajícími kostkami a snaží se splnit druhý cíl na kartě. Pokud neuspěje, musí před dalším hodem ze své zásoby jednu kostku odstranit.
Jestliže Jack v některém ze zbývajících úkolů s kostkami, které má k dispozici, neuspěje, automaticky nesplní celé dobrodružství.
Pokud však dobrodružství úspěšně splní, může získat různé odměny. Například:
Žetony stop, které lze použít k opakování hodu kostkami.
Pomocníky s různými užitečnými schopnostmi.
Dimenzionální brány, které vedou do nepozemských Jiných světů.
A dokonce i mocná Temná znamení, která jsou třeba pro konečné zapuzení Prastarého.
V případě neúspěchu v plnění dobrodružství však ztratíte příčetnost, vitalitu, nebo obojí.
Naštěstí každý ze šestnácti unikátních vyšetřovatelů disponuje různými schopnostmi a zdroji, které vám při hledání pomohou.
Mnoho vyšetřovatelů se soustředí na konkrétní způsob plnění cílů a umožňuje hráči změnit symbol hozený na kostce nebo vyměnit jeden symbol za jiný.
Někteří shromažďují více zdrojů, jiní umí léčit vitalitu nebo obnovovat příčetnost.
Ať už vyšetřovatelé vynikají v čemkoli, vždy musí spolupracovat, aby odvrátili zkázu hrozící našemu světu.
V průběhu hry získávají vyšetřovatelé užitečné předměty a kouzla, která jim přinesou kostky navíc při plnění cílů dobrodružství.
Je naprosto klíčové chytře kombinovat všechny schopností detektivů, předměty a kouzla. Jen tak se občas může štěstěna při hodu kostkami přiklonit na vaší stranu.
Po neúspěšném hodu se hráč může soustředit - ponechá si jeden právě hozený symbol do dalších hodů, to ho ale stojí jednu kostku. V každém dobrodružství se hráč může soustředit pouze jednou. Soustředění je tedy velmi důležité při plnění náročných dobrodružství.
Není času nazbyt! Hodiny neúprosně odměřují čas, který mají vyšetřovatelé k dispozici.
Pokaždé, když odbije půlnoc, vyšle probouzející se Prastarý svou temnou moc do tohoto světa. Mohou se objevit nestvůry nebo se posune žeton zkázy.
Pokud vyšetřovatelé nestihnou včas zapečetit brány a Prastarý definitivně procitne, nastává poslední zoufalý boj, kdy se vyšetřovatelé musí přímo postavit této strašlivé bytosti.
Zkoumejte tajuplná mystéria, bojujte proti nepředstavitelným hrůzám a zastavte Prastaré dříve, než vyhladí celého lidstvo!
Video o hře:
Při pátrání po těchto mocných artefaktech prozkoumávají hráči nadpřirozené jevy v různých zákoutích muzea. To je znázorněno na kartách dobrodružství.
Na začátku hry nejprve zvolíte konkrétního Prastarého, kterému budete čelit. Poté vyložte doprostřed stolu lícem nahoru 6 ze 48 možných karet dobrodružství.
Velké množství různých kombinací zaručuje, že se vyšetřovatelé velmi zřídka setkají se stejnou skupinou mystérií.
Při plnění karty dobrodružství musí hráč přiřadit symboly hozené na kostkách všem cílům na kartě dobrodružství.
Hráč na tahu nejprve hodí celou svou zásobu speciálních šestistěnných kostek. Podle hozených symbolů se rozhodne, jaký cíl dobrodružství bude plnit jako první. Poté se může přesunout na další cíl dobrodružství.
Ale buďte opatrní. Kostky použité ke splnění jednoho cíle nelze hodit znovu při plnění dalších cílů na stejné kartě dobrodružství. Pouze chytré využívání všech možností vám dovolí obstát proti náročným výzvám z hloubi muzea.
V tomto příkladě hází archeolog Monterey Jack šesti zelenými kostkami a hodí následující symboly. Podívá se na cíle dobrodružství zobrazené na kartě. S tímto výsledkem může splnit oba cíle, rozhodne se tedy pro spodní cíl a přesune na něj odpovídající kostky. Všimněte si, že ačkoli cíl požaduje pouze 3 symboly vyšetřování, Jack, aby tento cíl splnil, musí použít čtyři. Zbývající symbol vyšetřování je tak ztracen.
Monterey Jack poté znovu hodí zbývajícími kostkami a snaží se splnit druhý cíl na kartě. Pokud neuspěje, musí před dalším hodem ze své zásoby jednu kostku odstranit.
Jestliže Jack v některém ze zbývajících úkolů s kostkami, které má k dispozici, neuspěje, automaticky nesplní celé dobrodružství.
Pokud však dobrodružství úspěšně splní, může získat různé odměny. Například:
Žetony stop, které lze použít k opakování hodu kostkami.
Pomocníky s různými užitečnými schopnostmi.
Dimenzionální brány, které vedou do nepozemských Jiných světů.
A dokonce i mocná Temná znamení, která jsou třeba pro konečné zapuzení Prastarého.
V případě neúspěchu v plnění dobrodružství však ztratíte příčetnost, vitalitu, nebo obojí.
Naštěstí každý ze šestnácti unikátních vyšetřovatelů disponuje různými schopnostmi a zdroji, které vám při hledání pomohou.
Mnoho vyšetřovatelů se soustředí na konkrétní způsob plnění cílů a umožňuje hráči změnit symbol hozený na kostce nebo vyměnit jeden symbol za jiný.
Někteří shromažďují více zdrojů, jiní umí léčit vitalitu nebo obnovovat příčetnost.
Ať už vyšetřovatelé vynikají v čemkoli, vždy musí spolupracovat, aby odvrátili zkázu hrozící našemu světu.
V průběhu hry získávají vyšetřovatelé užitečné předměty a kouzla, která jim přinesou kostky navíc při plnění cílů dobrodružství.
Je naprosto klíčové chytře kombinovat všechny schopností detektivů, předměty a kouzla. Jen tak se občas může štěstěna při hodu kostkami přiklonit na vaší stranu.
Po neúspěšném hodu se hráč může soustředit - ponechá si jeden právě hozený symbol do dalších hodů, to ho ale stojí jednu kostku. V každém dobrodružství se hráč může soustředit pouze jednou. Soustředění je tedy velmi důležité při plnění náročných dobrodružství.
Není času nazbyt! Hodiny neúprosně odměřují čas, který mají vyšetřovatelé k dispozici.
Pokaždé, když odbije půlnoc, vyšle probouzející se Prastarý svou temnou moc do tohoto světa. Mohou se objevit nestvůry nebo se posune žeton zkázy.
Pokud vyšetřovatelé nestihnou včas zapečetit brány a Prastarý definitivně procitne, nastává poslední zoufalý boj, kdy se vyšetřovatelé musí přímo postavit této strašlivé bytosti.
Zkoumejte tajuplná mystéria, bojujte proti nepředstavitelným hrůzám a zastavte Prastaré dříve, než vyhladí celého lidstvo!
Počty a velikosti karet: 80 ks 70x120 mm, 76 ks 41x63 mmNabídka obalů na karty je zde. |
Video o hře:
další informace