Pivot FireBird Team XTR, Silver Sunrise

189 900,00 Kč Přejít do obchodu
Rám vyrobený hollow-core technologií z nejkvalitnějšího karbonu. Moderní geometrie reaguje na požadavky dnešního závodního nasazení v EWS - stabilní i obratná a je laděná pro každou velikost zvlášť, ať už měříte 152cm nebo 205cm. Velikost "S" není pouhou zcvrklou variantou "XL". Každá velikost má svou délku zadní stavby od 43,1cm velikost u S po 44,5cm na velikosti XL v "Low" pozici Flip Chipu. Každá z velikostí je také přesně dimenzovaná i stran materiálu. Pevnost, tuhost, pružnost rámu velikosti S není stejná jako u rámu XL, kde je logický předpoklad jiného dynamického namáhání. Do všech velikostí se vejde bidon.
Zmiňovaný Flip Chip je jednoduchý otočný díl v horním čepu zavěšení, který umožňuje efektivně a rychle upravit geometrii pro preferovaný jízdní styl nebo trať. Otočením Flip chipu z "High" na "Low" se sníží výška středu z 355,8mm na 350mm a sedlová trubka se napřímí o 0,6°.
165mm DW-link Firebidra vychází ze sjezových kol, je připraven pro pružinové i vzduchové tlumiče a perfektně spolupracuje se 170mm předního zdvihu.
DW-link je úžasně citlivý na všechny podněty přicházející od terénu, ale zároveň velmi netečný k tahu řetězu, proto je tak efektivní při silovém šlapání, kdy se nepropadá do tlumiče. Polopaticky a zjednodušeně napsáno - do tlumiče jde to, co přichází odspodu od kol, nikoliv to co přichází od shora od vašeho těla. Přes veškerou sjezdovou kapacitu skvěle naladěného 165mm DW-linku, má Firebird stále na mysli i potřebu dostat se na vrchol kopce a stoupá mnohdy lépe, než jiná kola s řádově nižšími zdvihy. Pro správné vyvážení Firebirda byl tlumič umístěn vertikálně, čímž vznikl kompaktnější design i prostor pro bidon.
Materiál: karbon
Zdvih: 165mm zadní / 170mm přední (vzadu DW-link)
Tlumič: vzduchový / pružinový
Možnost Live Valve: Ano
Hlavové složení: tapered
Zadní osa: Super Boost Plus 157mm
Kliky: kompatibilní se standardem Super Boost Plus 157mm
Sedlovka: 31,6mm, vnitřní vedení
Firebird je kompatibilní s 29" , 27,5" i MX (mullet) osazením kol. Rámem projdou 29"x2,6" nebo 27,5"x2,8". Podílí se na tom i rozměr zadní osy standardu Super Boost Plus. Ten umožňuje zkloubit jinak velmi těžko zkloubitelné: 29” kolo, 165mm zdvihu, správnou délku zadní stavby, tuhost, správnou řetězovou linku, místo pro jezdcovi paty při šlapání a to vše designově čistě .

Vidlice
Fox Factory 38 29", Grip2 - 170mm

Tlumič
Fox Factory Float X2

Ráfky
Reynolds Blacklabel Trail Pro

Náboje
Industry Nine

Přední plášť
Maxxis Assegai 29” x 2.5”, EXO+, TR, WT, 3C, MAXXTERRA

Zadní plášť
Maxxis Assegai 29” x 2.5”, EXO+, TR, WT, 3C, MAXXTERRA

Brzdy
Shimano XTR M9120, 4-Pístek

Kotouče
Shimano XTR Centerlock, 203mm

Kliky
Race Face Next R, 32T

Přehazovačka
Shimano XTR M9100 ISPEC EV

Řadič
Shimano XTR M9100 SGS

Kazeta
Shimano XTR M9100, 10-51T

Řetěz
Shimano CN-M9100

Gripy
Phoenix Factory Lock-On

Řídítka
One Up Low Rise Carbon, 800mm

Představec
Phoenix Team Enduro/Trail

Hlavové složení
Pivot Precision

Sedlovka
Fox Transfer Factory Series (S - 150mm, M/L - 175mm, XL - 200mm)

Sedlo
Phoenix WTB Volt Team
další informace

Mohlo by vás také zajímat

Zobrazit další horská kola