250,00 Kč
Přejít do obchodu
Hliníkový ráfek značky MRX s jednonýtovaním děr a s indikátorem opotřebování brzdné plochy.
rozměr: 559x19 (26")váha: 545g (váženo)počet děr: 36nýtování: jednonýtpoužití: MTB, Crossvýška/šířka: 21/24 mmGBS - Soustružené brzdné plochyPro vyšší účinnost ráfkových (V) brzd je vhodné povrch brzdných ploch zdrsnit jemnými drážkami, které současně činí ráfek vzhledově atraktivnějším.BA - Černý elox
Firma REMERX využívá nejmodernější technologie elektrolytického eloxování, což umožňuje dosáhnoutvynikající černé barvy, která je nezaměnitelná. Jastná a plná černá barva výrazně zvyšuje atraktivnost ráfku a zvyšuje stálost materiálu. Černý elox zvyšuje tvrdost povrchu a korozní odolnost ráfků. Elox je stálejší a otěruvzdorný.SCR
Bezpečná konstrukce ráfků spočívá v zesílení základu háků pláště, aby nedošlo k odlomení při opotřebení brzdné plochy. Po nadměrném opotřebení brzdné plochy nastává vyklonění bočnice a rozšíření ráfku, což způsobuje samovolné brždění. Brzdová plocha je deformovaná do prohlubně, na které se začne objevovat prasklina.SEE - Jednonýt
Otvor pro špice je zpevněn nýtem, který zvyšuje stálost a odolnost otvoru pro niple a špice.POVOLENÉ OPOTŘEBENÍ BRZDNÉ PLOCHY JE 0,3 MM.
rozměr: 559x19 (26")váha: 545g (váženo)počet děr: 36nýtování: jednonýtpoužití: MTB, Crossvýška/šířka: 21/24 mmGBS - Soustružené brzdné plochyPro vyšší účinnost ráfkových (V) brzd je vhodné povrch brzdných ploch zdrsnit jemnými drážkami, které současně činí ráfek vzhledově atraktivnějším.BA - Černý elox
Firma REMERX využívá nejmodernější technologie elektrolytického eloxování, což umožňuje dosáhnoutvynikající černé barvy, která je nezaměnitelná. Jastná a plná černá barva výrazně zvyšuje atraktivnost ráfku a zvyšuje stálost materiálu. Černý elox zvyšuje tvrdost povrchu a korozní odolnost ráfků. Elox je stálejší a otěruvzdorný.SCR
Bezpečná konstrukce ráfků spočívá v zesílení základu háků pláště, aby nedošlo k odlomení při opotřebení brzdné plochy. Po nadměrném opotřebení brzdné plochy nastává vyklonění bočnice a rozšíření ráfku, což způsobuje samovolné brždění. Brzdová plocha je deformovaná do prohlubně, na které se začne objevovat prasklina.SEE - Jednonýt
Otvor pro špice je zpevněn nýtem, který zvyšuje stálost a odolnost otvoru pro niple a špice.POVOLENÉ OPOTŘEBENÍ BRZDNÉ PLOCHY JE 0,3 MM.
další informace