140 000,00 Kč
Přejít do obchodu
PopisMYSLET RYCHLEJŠÍ: Epic World Cup je nejrychlejší závodní XC kolo na světě na hladkých až středně technických tratích díky bezkonkurenční kombinaci účinnosti, ovladatelnosti a nízké hmotnosti. Nejlépe to vystihl mistr světa Christopher Blevins: „Tahle věc mi dává všechno, co bych mohl chtít od hardtailu, a navíc kontrolu a schopnosti plného odpružení.“ K vytvoření tohoto rychlostního stroje stačil zcela integrovaný vývojový přístup, vynález nového radikálního tlumiče a čtyři desetiletí zkušeností s vítězstvím v terénu.REFERENČNÍ RÁMEC: Aby bylo možné dosáhnout maximální rychlosti díky nemilosrdně efektivnímu přenosu výkonu a preciznímu ovládání, náš tým konstruktérů stanovil a dosáhl nových standardů v oblasti torzní tuhosti a tuhosti BB. Tento výkon vyžadoval integrovaný vývojový přístup, který spojil konstrukčně vynikající dvojité diamantové uspořádání s tlumičem uloženým uvnitř horní trubky a zakončený nejdokonalejším kompozitním uspořádáním v historii Specialized.ŠOKUJÍCÍ RYCHLOST: Tým Specialized Ride Dynamics vymyslel a vynalezl pro světový pohár Epic revoluční technologii tlumičů, která jezdci poskytuje účinnost a rychlou odezvu hardtailu PLUS kontrolu, schopnosti a přenos hybnosti plného odpružení - to vše s jednoduchým nastavením. Tlumič SID Deluxe WCID, vyvinutý společně s firmou RockShox, využívá unikátní nezávisle nastavitelné pozitivní a negativní vzduchové pružiny, které zajišťují vyhledávaný „záběr“ hardtailu v kombinaci s odpustností při jízdě v terénu a možností snadno přizpůsobit nastavení pro konkrétní trať nebo vyladit podle preferencí a pocitů jezdce. Nastavte pevný chod a kolo pojede jako hardtail, nebo ho naopak otevřete a získáte jezdce, který bude drtit překážky. Nejste však omezeni jen na „otevřené a zavřené“, jednoduchá povaha jeho nastavení umožňuje jezdci nastavit na spektru od pevného po měkké.PUNCHING ABOVE ITS CATEGORY: 75 mm zadního zdvihu kola Epic World Cup poskytuje kontrolu a schopnosti kola s mnohem delším zdvihem. Protože je navrženo tak, aby se na něm jezdilo na horní hranici nebo blízko ní, poskytuje stejný pozitivní zdvih jako kolo se 100mm zdvihem nastavené s 25% prohnutím. Pro další optimalizaci výkonu odpružení vyladil tým Specialized Ride Dynamics poměrně plochý průběh pružení ve středním zdvihu, aby zvládalo většinu rázových sil jako kolo s delším zdvihem. Zakázkový nárazník Mega Jounce Bumper je díky svým velkým rozměrům „první v oboru“ a hraje klíčovou roli při hladkém zvládání dopadu na dno při největších nárazech.ZBLÁZNILI JSME SE? NĚCO TAKOVÉHO: Zatímco nový a přelomový tlumič SID Deluxe WCID poskytuje jedinečnou kombinaci podpory a poddajnosti v zadní části, BRAIN ve vidlici je stále naživu. Její technologie Position-Sensitive umožňuje jezdci prohnout vidlici o 15 mm pro vyváženou jízdu, poskytuje pružnou poddajnost při malých nerovnostech a pevnou platformu pro šlapání bez nutnosti dálkového zamykání nebo přehazování páček.VÁHA JE PŘEKONÁNA: S hmotností rámu pouhých 1 915 gramů (lakovaný s tlumičem a veškerým hardwarem) se Epic World Cup vyrovná nejlehčím konkurentům. To se promítá do rychlejší akcelerace, efektivnějšího stoupání a svižnějšího ovládání. A to vše se sčítá v rychlosti. Pírkové hmotnosti a monstrózní tuhosti modelu Epic WC jsme dosáhli použitím toho, co jsme se naučili při vývoji našeho rámu Aethos, nejlehčího sériově vyráběného silničního rámu, který byl kdy vyroben, konkrétně pokročilým kompozitovým uspořádáním a tvary trubek.
FrameFact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travelSeat BinderSpecialized Alloy 34.9, Steel BoltSWATSWAT EMT Cage-Mount ToolSUSPENSION
ForkRockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm TravelRear ShockRockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mmCOCKPIT
SaddleBody Geometry Power Sport, steel railsHandlebarsSpecialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clampSeatPostSpecialized Alloy, Single Bolt, 30.9mmGripsSpecialized Trail GripsStemSpecialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree riseBRAKES
Front BrakeSRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotorRear BrakeSRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotorDRIVETRAIN
Shift LeversSRAM POD AXS controllerChainSRAM GX EagleCassetteSRAM XS 1275, 12 speed, 10-52tBottom BracketSRAM DUB Threaded WideCranksetSRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34tRear DerailleurSRAM GX Eagle TransmissionChainringsAlloy, 34tWHEELS & TIRES
Rear HubDT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pullSpokesDT Swiss Competition Race Straight-pullFront TireSpecialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35RimsRoval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28hFront HubDT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pullRear TireSpecialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35Inner TubesSpecialized Turbo TubeWEIGHT
Weight10.5kg (23 lb, 2.4 oz)Weight SizeMD Geometrie
- Zcela nový rám Epic World Cup je vybaven technologií odpružení Ride Dynamics Developed a optimalizovaným zdvihem zadního kola 75 mm. Díky technologii tlumení poskytuje Epic World Cup bezkonkurenční účinnost šlapání a je připraven na ty nejdrsnější sjezdy, které na něj můžete hodit - není třeba používat žádné spínače lockoutu.
Převodovka SRAM GX vychází z toho, co špičkoví jezdci potřebují v oblasti výkonu řazení a robustnosti, takže je dokonale přizpůsobena brutálním požadavkům moderních závodů Cross Country.
Zcela nová vidlice SID SL BRAIN poskytuje 110mm výkon při tlumení nárazů a zároveň rozeznává vstupy od země nebo jezdce, čímž zajišťuje maximální efektivitu.
Ručně vyráběná karbonová kola Roval Control s dlouhou tradicí ve světovém poháru mají moderní ráfky bez háčků s vnitřní šířkou 29 mm - maximalizují pevnost, kvalitu jízdy a odolnost - a zároveň udržují hmotnost na minimu.
FrameFact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travelSeat BinderSpecialized Alloy 34.9, Steel BoltSWATSWAT EMT Cage-Mount ToolSUSPENSION
ForkRockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm TravelRear ShockRockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mmCOCKPIT
SaddleBody Geometry Power Sport, steel railsHandlebarsSpecialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clampSeatPostSpecialized Alloy, Single Bolt, 30.9mmGripsSpecialized Trail GripsStemSpecialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree riseBRAKES
Front BrakeSRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotorRear BrakeSRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotorDRIVETRAIN
Shift LeversSRAM POD AXS controllerChainSRAM GX EagleCassetteSRAM XS 1275, 12 speed, 10-52tBottom BracketSRAM DUB Threaded WideCranksetSRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34tRear DerailleurSRAM GX Eagle TransmissionChainringsAlloy, 34tWHEELS & TIRES
Rear HubDT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pullSpokesDT Swiss Competition Race Straight-pullFront TireSpecialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35RimsRoval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28hFront HubDT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pullRear TireSpecialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35Inner TubesSpecialized Turbo TubeWEIGHT
Weight10.5kg (23 lb, 2.4 oz)Weight SizeMD Geometrie
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 170 | 170 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 750 | 750 | 750 | 750 | 750 |
Stem Length | 60 | 60 | 70 | 70 | 70 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 370 | 370 | 420 | 420 | 420 |
Stack | 603 | 600 | 600 | 614 | 628 |
Reach | 380 | 415 | 440 | 465 | 490 |
Head Tube Length | 93 | 93 | 95 | 110 | 125 |
Head Tube Angle | 66.5 | 66.5 | 66.5 | 66.5 | 66.5 |
BB Height | 309 | 313 | 313 | 313 | 313 |
BB Drop | 61 | 58 | 57 | 57 | 57 |
Trail | 113 | 113 | 113 | 113 | 113 |
Fork Length, Full | 516 | 516 | 516 | 516 | 516 |
Fork Rake/Offset | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Front Center | 665 | 701 | 726 | 757 | 788 |
Chainstay Length | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
Wheelbase | 1089 | 1124 | 1150 | 1181 | 1212 |
Bike Standover Height | 738 | 761 | 764 | 774 | 786 |
Seat Tube Length | 392 | 395 | 410 | 450 | 500 |
Seat Tube Angle | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 |
Top Tube Length, Horizontal | 541 | 581 | 612 | 641 | 670 |
další informace