85 000,00 Kč
Přejít do obchodu
PopisChtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.
SWATOBJÍMKAAlloy, 38.6mmRÁMFACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travelODPRUŽENÍ
VIDLICEFOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travelZADNÍ TLUMIČFOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mmKOKPIT
OMOTÁVKASpecialized Trail GripsSEDLOBridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mmSEDLOVKAX-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mmŘÍDÍTKASpecialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm widthPŘEDSTAVECAlloy Trail Stem, 35mm bar boreBRZDY
PŘEDNÍ BRZDASRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mmZADNÍ BRZDASRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mmPOHON
KAZETASram XG-1275, 12-speed, 10-52tSTŘEDSRAM DUB, BSA 73mm, ThreadedPŘEVODNÍKYSteel, 30TŘAZENÍSRAM GX, trigger, 12-speedPŘEHAZOVAČKASRAM GX Eagle, 12-speedŘETĚZSRAM NX Eagle, 12-speedKLIKYSRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mmZAPLETENÁ KOLA
ZADNÍ PLÁŠŤEliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"ZADNÍ NÁBOJAlloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28hPŘEDNÍ NÁBOJAlloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28hPŘEDNÍ PLÁŠŤButcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"VÝPLETDT Swiss IndustryRÁFKYSpecialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless readyDUŠETUBES,STANDARD 48MM PV LOW LEAD 29x1.75/2.4, MAXXIS BRANDPŘÍSLUŠENSTVÍ
PEDÁLYPEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZEDGeometrie
- Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
- Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
- Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.
SWATOBJÍMKAAlloy, 38.6mmRÁMFACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travelODPRUŽENÍ
VIDLICEFOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travelZADNÍ TLUMIČFOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mmKOKPIT
OMOTÁVKASpecialized Trail GripsSEDLOBridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mmSEDLOVKAX-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mmŘÍDÍTKASpecialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm widthPŘEDSTAVECAlloy Trail Stem, 35mm bar boreBRZDY
PŘEDNÍ BRZDASRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mmZADNÍ BRZDASRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mmPOHON
KAZETASram XG-1275, 12-speed, 10-52tSTŘEDSRAM DUB, BSA 73mm, ThreadedPŘEVODNÍKYSteel, 30TŘAZENÍSRAM GX, trigger, 12-speedPŘEHAZOVAČKASRAM GX Eagle, 12-speedŘETĚZSRAM NX Eagle, 12-speedKLIKYSRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mmZAPLETENÁ KOLA
ZADNÍ PLÁŠŤEliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"ZADNÍ NÁBOJAlloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28hPŘEDNÍ NÁBOJAlloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28hPŘEDNÍ PLÁŠŤButcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"VÝPLETDT Swiss IndustryRÁFKYSpecialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless readyDUŠETUBES,STANDARD 48MM PV LOW LEAD 29x1.75/2.4, MAXXIS BRANDPŘÍSLUŠENSTVÍ
PEDÁLYPEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZEDGeometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 170 | 170 | 170 | 170 | 175 |
Handlebar Width | 800 | 800 | 800 | 800 | 800 | 800 |
Stem Length | 40 | 40 | 50 | 50 | 50 | 50 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 100 | 125 | 150 | 170 | 170 | 190 |
Seat Tube Angle | 78 | 77.6 | 77.2 | 76.9 | 77 | 77 |
Max Seatpost Insertion | 180 | 180 | 200 | 220 | 240 | 260 |
Min Seatpost Insertion | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
Stack | 613 | 617 | 626 | 635 | 644 | 654 |
Reach | 408 | 428 | 448 | 475 | 498 | 528 |
Headtube Length | 95 | 95 | 105 | 115 | 125 | 135 |
Headtube Angle | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
BB Height | 335 | 340 | 340 | 340 | 340 | 340 |
BB Drop | 40 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
Trail | 131 | 131 | 131 | 131 | 131 | 131 |
Fork Length (full) | 561 | 571 | 571 | 571 | 571 | 571 |
Fork Rake/Offset | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Front Center | 732 | 756 | 780 | 809 | 838 | 873 |
Chainstay Length | 438 | 438 | 438 | 438 | 448 | 448 |
Wheelbase | 1167 | 1191 | 1216 | 1247 | 1285 | 1319 |
Top-tube Length (horizontal) | 538 | 564 | 590 | 623 | 647 | 679 |
Bike Standover Height | 733 | 764 | 763 | 762 | 767 | 770 |
Seat Tube Length | 385 | 385 | 405 | 425 | 445 | 465 |
další informace