30 500,00 Kč
Přejít do obchodu
EXT tlumič E–STORIA
Tlumič E-Storia má všechna nastavení jako Storia V3, jen jsou všechny technologie "zabaleny" do robustnějšího těla, které je připraveno pro nároky elektrokol.
Tlumič se objednává na základě přání zákazníka přímo do výroby. Je potřeba vyplnit objednávkový formulář s informacemi o svém kole, stylu jízdy, hmotnosti jezdce atd. Dodání je cca 3-4 týdny.
Pro objednání nás prosím kontaktujte na info@fdfbikeshop.cz.
V ceně tlumiče jsou 2 pružiny!
Metrické rozměry tlumiče
Expanzní nádoba s větším objemem
Větší platforma pro tužší pružiny
Nové nastavení odskoku pro zvýšení rozsahu ladění
Chromemoly pístnice s povlakem s nízkým třením
Nový kompresní ventil pro lepší nastavitelnost a hladší jízdu
4 možnosti nastavení (LSC-HSC-LSR-Lok patentovaný systém)
Žádná kavitace
Oddělené okruhy pro průtok oleje (bump & rebound oil flow)
Ultra low-friction úprava
Externě nastavitelná technologie HBC
Nový design těsnění pro snížení tření
Nová konstrukce hlavního pístu s vysokým průtokem pro zlepšení citlivosti a laditelnost
Všechny ventily s turbulentním prouděním pro velmi nízké teploty
Standardní & Trunnion uchycení
Váha: 460 g (210×55 mm. Standard uchycení – bez pružiny)
Úprava s ultra nízkým třenímVětšina kluzných částí, které tvoří EXT tlumiče, jsou vyvinuta s technologií tření UltraLow. Shaft je upravena tak, aby se zvýšila životnost, pevnost a snížilo tření. Kluzná pouzdra jsou z karbografitu, těsnění jsou vyráběna na míru a vyvíjena tak, aby se neslábla a udržovala konzistenci při kontrole tlumících sil.
Hydraulická BOTTOM-OUT technologie (HBC)Společnost EXT Racing Shox představila tuto funkci na World Rally Car v roce 1994. Systém Hydraulic Bottom-Out umožňuje progresivní kompresi a díky tomu je možné jezdit s měkčí pružinou pro lepší a zlepšenou trakci. Systém HBC ovládá pouze posledních 15% zdvihu. Můžete se tedy spolehnout na měkčí pocit a velkou podporu v posledních milimetrech na zadní zdvihu vašeho kola. Více než 50% vyhrazené hydraulické síly výhradně k ovládání bottom-out. Díky tomu můžeme použít menší dorazový kroužek a můžete počítat s každým milimetrem vašeho zdvihu. Systém V3 HBC, který je součástí modelu STORIA, není externě nastavitelný.
Tlumič E-Storia má všechna nastavení jako Storia V3, jen jsou všechny technologie "zabaleny" do robustnějšího těla, které je připraveno pro nároky elektrokol.
Tlumič se objednává na základě přání zákazníka přímo do výroby. Je potřeba vyplnit objednávkový formulář s informacemi o svém kole, stylu jízdy, hmotnosti jezdce atd. Dodání je cca 3-4 týdny.
Pro objednání nás prosím kontaktujte na info@fdfbikeshop.cz.
V ceně tlumiče jsou 2 pružiny!
Metrické rozměry tlumiče
Expanzní nádoba s větším objemem
Větší platforma pro tužší pružiny
Nové nastavení odskoku pro zvýšení rozsahu ladění
Chromemoly pístnice s povlakem s nízkým třením
Nový kompresní ventil pro lepší nastavitelnost a hladší jízdu
4 možnosti nastavení (LSC-HSC-LSR-Lok patentovaný systém)
Žádná kavitace
Oddělené okruhy pro průtok oleje (bump & rebound oil flow)
Ultra low-friction úprava
Externě nastavitelná technologie HBC
Nový design těsnění pro snížení tření
Nová konstrukce hlavního pístu s vysokým průtokem pro zlepšení citlivosti a laditelnost
Všechny ventily s turbulentním prouděním pro velmi nízké teploty
Standardní & Trunnion uchycení
Váha: 460 g (210×55 mm. Standard uchycení – bez pružiny)
Úprava s ultra nízkým třenímVětšina kluzných částí, které tvoří EXT tlumiče, jsou vyvinuta s technologií tření UltraLow. Shaft je upravena tak, aby se zvýšila životnost, pevnost a snížilo tření. Kluzná pouzdra jsou z karbografitu, těsnění jsou vyráběna na míru a vyvíjena tak, aby se neslábla a udržovala konzistenci při kontrole tlumících sil.
Hydraulická BOTTOM-OUT technologie (HBC)Společnost EXT Racing Shox představila tuto funkci na World Rally Car v roce 1994. Systém Hydraulic Bottom-Out umožňuje progresivní kompresi a díky tomu je možné jezdit s měkčí pružinou pro lepší a zlepšenou trakci. Systém HBC ovládá pouze posledních 15% zdvihu. Můžete se tedy spolehnout na měkčí pocit a velkou podporu v posledních milimetrech na zadní zdvihu vašeho kola. Více než 50% vyhrazené hydraulické síly výhradně k ovládání bottom-out. Díky tomu můžeme použít menší dorazový kroužek a můžete počítat s každým milimetrem vašeho zdvihu. Systém V3 HBC, který je součástí modelu STORIA, není externě nastavitelný.
další informace