199,00 Kč
Přejít do obchodu
Znáte Konjak? Zázračnou houbu, která roste divoce především v horských oblastech a používá se jak na jídlo (je podobná bramboře), tak i pro kosmetické účely? Tahle od Hydrophilu je vhodná právě k té péči - jemnému peelingu, masáži a očistě kůže od starých odumřelých buněk. Stačí namočit a můžete se začít opečovávat.Návrat ke Konjaku je návrat k japonské tradici staré více než 1500 let. Japonky, a v minulosti především členky královské rodiny a gejši (ale nejen ty), jsou známé jednak svou alabastrovou pletí, jednak řadou tajemných až mystických kosmetických procedur, které podstupovaly pro udržení vnější i vnitřní krásy. Není proto divu, že znaly i přírodní způsob jemné a přesto účinné očisty pokožky.Konjaková houba má neutrální pH, což je pro naší pleť ideální, a je plná minerálů a antioxidantů. Tahle konkrétní se vyrábí tak, že se kořen Konjaku namele na mouku, ta se smísí s vodou a to vše se pak upeče. A máme houbičku!
Proč ji používat?
Pokud tomu tak je, považujeme i produkty z Asie za schůdné. Obzvláště proto, že si koupíte jeden produkt, který pak nahradí stovky, ne-li tisíce jednorázových. Bilance uhlíkové nebo obecně ekologické stopy je pak podle nás jasně pozitivní.Toho odpadu jen díky kartáčkůmJeden člověk za život spotřebuje mnoho set zubních kartáčků a vytvoří tak až několik desítek kilogramů plastového odpadu. V Česku se recykluje jen něco přes 60 % plastového odpadu, zbytek končí na skládkách či ve spalovnách. Jen Praha je tak schopná za rok vyprodukovat několik desítek tun nerecyklovaného plastového odpadu pouze ze zubních kartáčků. Proto doporučujeme používat rozložitelné kartáčky z obnovitelných zdrojů - namísto plastu z ropy. Příběh značky aneb proč nás kluci z Hamburku tak dostaliMoin Moin! To říkají chlapci z Hydrophilu hned na úvod svého webu. Tak tedy Moin Moin, dobrý den. Pozdrav běžný na severu Německa, které už je blízko Dánsku a Fríským ostrovům. A Christoph, Sebastian a Wanja a jejich Hydrophil jsou právě odsud, z hanzovního města Hamburk.Voda jako hlavní témaA v Hamburku to všechno začalo! Kluci měli nejprve blog - blog o vodě, protože bez vody není život a je třeba se o ní starat. A mluvit o tom, že je třeba se o ní starat! Jestli vám to zní trochu zvláštně, že tři mladí kluci spolu psali blog na téma voda - inu, svedla je dohromady práce v organizaci Viva con Aqua de Sankt Pauli e. V., která se věnuje právě všemožným vodním tématům. V létě 2013 během cyklovýletu začali ti tři vymýšlet, jak by se dalo a zda by se dalo vyvíjet produkty, které budou nejen veganské, ale také ideálně 100% šetrné k vodě. Například vyráběné s minimem vody a s minimálním znečištěním - takže pro vodu neutrální (ostatně o tom vypovídá i název firmy, Wasserneutral). Ať už v rámci výroby nebo v rámci recyklace.Šlo to rychle…A vyšlo to. Rychleji, než čekali. Ohlas byl obrovský. Už v září 2013 měli první výrobek - tričko. Vzápětí vymysleli neutrální mýdlo, bambusový kartáček, tašky… a pak se začali specializovat na W. A. S. H. (WAter. Sanitation. Hygiene), tedy na segment hygieny a péče o tělo. Oblast každodenního používání. Protože, jak říká jejich motto: "Udělat každý den o trochu lepší." Ať už pro sebe, pro okolí nebo pro celý svět. Ono je to koneckonců propojené.Neutrální pro vodu, veganské a fairA tak v roce 2014, ještě ve třech, založili značku Hydrophil. Dnes už je jich šest, mají stážisty a studenty na kratší úvazky. Rostou do výšky i šířky, ale pevně a neochvějně se drží svých zásad. A vodu milují. Koneckonců, “hydrophil”, tedy hydrofilní, znamená vodu přitahující, vodu milující.Neutrální pro vodu: Hydrophil používá pouze materiály (včetně barev bez minerálních olejů a dodané umělé chemie), které jsou čistě přírodní (například bambus) a zároveň je možné je recyklovat nebo zkompostovat bez nebezpečí pro pitnou nebo spodní vodu.A co barvy? Asi dává smysl, že když už si Hydrophil zakládá na 100% čistotě svých výrobků, nebude používat žádné chemické barvy. A je to tak. Spolupracují s firmou AURO, která se už přes 30 let věnuje výrobě barev z přírodních látek. Jejich barvy jsou snadno odbouratelné, nezatěžují životní prostředí a navíc jsou, alespoň podle nás, fakt pěkné.Veganské: Veškeré produkty, které Hydrophil vyrábí, jsou veganské a samozřejmě nejsou testovány na zvířatech.Fair: Férové pracovní podmínky a mzda - bez kompromisů. Hydrophil vyrábí své bambusové výrobky v čínském Lishui a také tam každý rok jezdí na kontrolu.Zároveň spolupracují s malými firmami v okolí Hamburku, které sdílí jejich etické postoje. A aby to bylo fér úplně, tak 10 % z výdělku věnují zmiňované Viva con Aqua de Sankt Pauli e. V..Velké cíle, které stojí za to následovat"Naší touhou je zvyšovat povědomí o udržitelné spotřebě, férové výrobě a ochrana životního prostředí", říkají svorně. Proto (a nejen proto) si sami vyrábějí své produkty, aby měli jistotu, že splňují veškerá kritéria.Jinými slovy: kázat vodu a vodu i pít. Hydrophil je transparentní a pravdivý, proto mu věří čím dál více lidí - a proto mu věříme i my v Econea. A navíc vyrábí ty nejkrásnější bambusové kartáčky, které známe. :-)Obsahují produkty Hydrophil palmový olej, nebo jeho deriváty? NE.Žádná receptura neobsahuje palmový olej ani jeho deriváty. To máme od dodavatele potvrzené. Není to vůbec samozřejmé, proto si značky za tuto důslednost opravdu vážíme.
Proč ji používat?
- Zvlhčuje pokožku a pomáhá léčit akné.
- Je tak jemná, že je vhodná i pro miminka.
- Stačí ji namočit, počkat až změkne a je připravená k použití.
- Používá se bez odličovacích mlék, mýdel a všeho dalšího.
- Pokud ji ale použijete s čistícím mlékem či gelem poradí si snadno i s odlíčením make-upu.
- Houbičku po použití propláchněte studenou vodou a nechte viset ve vzduchu, aby dobře proschla ze všech stran. Nedávejte na topení!
- Houbička vám vydrží tak tři měsíce, podobně jako kartáček.
- I v péči o svou pleť buďte maximálně hydro-pilní! Vyplatí se to :-)
Pokud tomu tak je, považujeme i produkty z Asie za schůdné. Obzvláště proto, že si koupíte jeden produkt, který pak nahradí stovky, ne-li tisíce jednorázových. Bilance uhlíkové nebo obecně ekologické stopy je pak podle nás jasně pozitivní.Toho odpadu jen díky kartáčkůmJeden člověk za život spotřebuje mnoho set zubních kartáčků a vytvoří tak až několik desítek kilogramů plastového odpadu. V Česku se recykluje jen něco přes 60 % plastového odpadu, zbytek končí na skládkách či ve spalovnách. Jen Praha je tak schopná za rok vyprodukovat několik desítek tun nerecyklovaného plastového odpadu pouze ze zubních kartáčků. Proto doporučujeme používat rozložitelné kartáčky z obnovitelných zdrojů - namísto plastu z ropy. Příběh značky aneb proč nás kluci z Hamburku tak dostaliMoin Moin! To říkají chlapci z Hydrophilu hned na úvod svého webu. Tak tedy Moin Moin, dobrý den. Pozdrav běžný na severu Německa, které už je blízko Dánsku a Fríským ostrovům. A Christoph, Sebastian a Wanja a jejich Hydrophil jsou právě odsud, z hanzovního města Hamburk.Voda jako hlavní témaA v Hamburku to všechno začalo! Kluci měli nejprve blog - blog o vodě, protože bez vody není život a je třeba se o ní starat. A mluvit o tom, že je třeba se o ní starat! Jestli vám to zní trochu zvláštně, že tři mladí kluci spolu psali blog na téma voda - inu, svedla je dohromady práce v organizaci Viva con Aqua de Sankt Pauli e. V., která se věnuje právě všemožným vodním tématům. V létě 2013 během cyklovýletu začali ti tři vymýšlet, jak by se dalo a zda by se dalo vyvíjet produkty, které budou nejen veganské, ale také ideálně 100% šetrné k vodě. Například vyráběné s minimem vody a s minimálním znečištěním - takže pro vodu neutrální (ostatně o tom vypovídá i název firmy, Wasserneutral). Ať už v rámci výroby nebo v rámci recyklace.Šlo to rychle…A vyšlo to. Rychleji, než čekali. Ohlas byl obrovský. Už v září 2013 měli první výrobek - tričko. Vzápětí vymysleli neutrální mýdlo, bambusový kartáček, tašky… a pak se začali specializovat na W. A. S. H. (WAter. Sanitation. Hygiene), tedy na segment hygieny a péče o tělo. Oblast každodenního používání. Protože, jak říká jejich motto: "Udělat každý den o trochu lepší." Ať už pro sebe, pro okolí nebo pro celý svět. Ono je to koneckonců propojené.Neutrální pro vodu, veganské a fairA tak v roce 2014, ještě ve třech, založili značku Hydrophil. Dnes už je jich šest, mají stážisty a studenty na kratší úvazky. Rostou do výšky i šířky, ale pevně a neochvějně se drží svých zásad. A vodu milují. Koneckonců, “hydrophil”, tedy hydrofilní, znamená vodu přitahující, vodu milující.Neutrální pro vodu: Hydrophil používá pouze materiály (včetně barev bez minerálních olejů a dodané umělé chemie), které jsou čistě přírodní (například bambus) a zároveň je možné je recyklovat nebo zkompostovat bez nebezpečí pro pitnou nebo spodní vodu.A co barvy? Asi dává smysl, že když už si Hydrophil zakládá na 100% čistotě svých výrobků, nebude používat žádné chemické barvy. A je to tak. Spolupracují s firmou AURO, která se už přes 30 let věnuje výrobě barev z přírodních látek. Jejich barvy jsou snadno odbouratelné, nezatěžují životní prostředí a navíc jsou, alespoň podle nás, fakt pěkné.Veganské: Veškeré produkty, které Hydrophil vyrábí, jsou veganské a samozřejmě nejsou testovány na zvířatech.Fair: Férové pracovní podmínky a mzda - bez kompromisů. Hydrophil vyrábí své bambusové výrobky v čínském Lishui a také tam každý rok jezdí na kontrolu.Zároveň spolupracují s malými firmami v okolí Hamburku, které sdílí jejich etické postoje. A aby to bylo fér úplně, tak 10 % z výdělku věnují zmiňované Viva con Aqua de Sankt Pauli e. V..Velké cíle, které stojí za to následovat"Naší touhou je zvyšovat povědomí o udržitelné spotřebě, férové výrobě a ochrana životního prostředí", říkají svorně. Proto (a nejen proto) si sami vyrábějí své produkty, aby měli jistotu, že splňují veškerá kritéria.Jinými slovy: kázat vodu a vodu i pít. Hydrophil je transparentní a pravdivý, proto mu věří čím dál více lidí - a proto mu věříme i my v Econea. A navíc vyrábí ty nejkrásnější bambusové kartáčky, které známe. :-)Obsahují produkty Hydrophil palmový olej, nebo jeho deriváty? NE.Žádná receptura neobsahuje palmový olej ani jeho deriváty. To máme od dodavatele potvrzené. Není to vůbec samozřejmé, proto si značky za tuto důslednost opravdu vážíme.
další informace