46 500,00 Kč
Přejít do obchodu
EXT vidlice ERA V2
Nová ERA V2 sebou přináší nové funkce a vylepší jejichž cílem je zlepšit prožitek z jízdy, bezpečnost a celkový výkon vidlice.
Pružení je nedílnou součástí komplexního systému, který je přímo napojený na kolo a hlavně na jezdce. Při konstrukci vidlice ERA byl zvolen nový přístup zaměřený na dynamickou geometrii, která spojuje potřeby kola a jezdce a nabízí tak ten nejlepší výkon pro oba.
Provedení pouze pro kola 29"
Offset: 44 mm
Váha: 2275g (29" 170mm s neseříznutým sloupkem, osou a náplní oleje)
Součástí je pumpička na vidlici, olej na pružení a blatníček
HS3, Hybridní vzduchová pružina s vinutou pružinou: 2 pozitivní vzduchové komory a jedna vysokoobjemová negativní komora
Nová vrchní korunka z AL 7050 T6, která přináší větší tuhost
Vysokoobjemová patrona s Ø22 mm pístem, oddělené okruhy pro průtok oleje (bump & rebound oil flow)
HDRV unikátní kompresní systém s Ø24 mm pístem
IFP reservoár Ø24 mm píst
15QR Boost Torque Cap® kompatibilní (15×110 mm)
3 nastavení, pomalá a rychlá komprese a odskok
Systém nízkého tření: DU pouzdro s kombinací EXT oleje - technologie převzatá z WRC
ERA V2 Vylepšení:
Nové spodní nohy vyrobené z hořčíkové slitiny, které jsou lehčí a mají vylepšenou odolnost proti zatížení. Nohy jsou vyrobeny Thixomoldingovou metodou.
Vylepšení spodní doraz HS3 vzduchové pružiny pro větší spolehlivost a plynulost v náročných jízdních podmínkách
Novinkou je plovoucí osa pro lepší usazení náboje a větší citlivost
Gumový doraz a titanová vložka, která snižuje hluk ++ komory
Nové DU pouzdro s novým systémem mazaní Radial Lubrification Pocket "RLP" a třemi záložními kanálky pro zlepšení mazání
HS3 vzduchová pružinaVidlice využívá novou hybridní vzduchovou pružinu HS3. Dvě pozitivní vzduchové komory, které pracují s jednou vysokoobjemovou samočinně se aktivující negativní vzduchovou komorou. Kombinace s velkoobjemovou tlumicí patronou tento systém nabízí neuvěřitelné možnosti nastavení a přináší novou úroveň podpory v odpružené vidlici. HS3 je zaměřena na podporu uprostřed zdvihu okolo polohy dynamického sagu, nabízí úžasnou citlivost a ochranu proti spodnímu dorazu. Vzduchová pružina je doplněna integrovanou vinutou pružinou, která vytváří hladký chod a velkou citlivost, to vše přináší tu nejlepší přilnavost předního kola.
RLP SystémNový systém Radial Lubrification Pocket se skládá ze speciálního DU pouzdra s malými kapsami na jeho vnitřní straně. Tyto kapsy zachycují části oleje a udržují nohy pořád namazané při velkém tření. Součástí nového systému jsou také 3 speciálně navržené záložní kanálky, které zlepšují proces mazaní
Korunka vidliceNový patentovaný design vrchní korunky vidlice zvyšuje tuhost ve všech směrech zatížení a zajišťuje větší přesnost jízdy.
DU pouzdraTechnologie převzatá ze světových mistrovství v rally. DU pouzdra mají nový materiál a v kombinaci s EXT olejem přináší to nejnižší možné tření.
HDRV - High Dynamic Response ValvePatrona s Bumb ventilem a dvěma různými vložkami pro střední a vysokou rychlost. Internal Floating Piston s vnitřním plovoucím pístem v kombinaci s přítlačným ložiskem na míru pro zvýšení rychlé odezvy.
Všechny nové díly a technologie z vidlice ERA V2 jsou přímo kompatibilní s původní vidlicí ERA. V budoucnu bude dostupný "Upgrade Kit", který umožní z vaší stávající ERA vidlice udělat ERA V2. – Pro více info nás neváhejte kontaktovat.
Nová ERA V2 sebou přináší nové funkce a vylepší jejichž cílem je zlepšit prožitek z jízdy, bezpečnost a celkový výkon vidlice.
Pružení je nedílnou součástí komplexního systému, který je přímo napojený na kolo a hlavně na jezdce. Při konstrukci vidlice ERA byl zvolen nový přístup zaměřený na dynamickou geometrii, která spojuje potřeby kola a jezdce a nabízí tak ten nejlepší výkon pro oba.
Provedení pouze pro kola 29"
Offset: 44 mm
Váha: 2275g (29" 170mm s neseříznutým sloupkem, osou a náplní oleje)
Součástí je pumpička na vidlici, olej na pružení a blatníček
HS3, Hybridní vzduchová pružina s vinutou pružinou: 2 pozitivní vzduchové komory a jedna vysokoobjemová negativní komora
Nová vrchní korunka z AL 7050 T6, která přináší větší tuhost
Vysokoobjemová patrona s Ø22 mm pístem, oddělené okruhy pro průtok oleje (bump & rebound oil flow)
HDRV unikátní kompresní systém s Ø24 mm pístem
IFP reservoár Ø24 mm píst
15QR Boost Torque Cap® kompatibilní (15×110 mm)
3 nastavení, pomalá a rychlá komprese a odskok
Systém nízkého tření: DU pouzdro s kombinací EXT oleje - technologie převzatá z WRC
ERA V2 Vylepšení:
Nové spodní nohy vyrobené z hořčíkové slitiny, které jsou lehčí a mají vylepšenou odolnost proti zatížení. Nohy jsou vyrobeny Thixomoldingovou metodou.
Vylepšení spodní doraz HS3 vzduchové pružiny pro větší spolehlivost a plynulost v náročných jízdních podmínkách
Novinkou je plovoucí osa pro lepší usazení náboje a větší citlivost
Gumový doraz a titanová vložka, která snižuje hluk ++ komory
Nové DU pouzdro s novým systémem mazaní Radial Lubrification Pocket "RLP" a třemi záložními kanálky pro zlepšení mazání
HS3 vzduchová pružinaVidlice využívá novou hybridní vzduchovou pružinu HS3. Dvě pozitivní vzduchové komory, které pracují s jednou vysokoobjemovou samočinně se aktivující negativní vzduchovou komorou. Kombinace s velkoobjemovou tlumicí patronou tento systém nabízí neuvěřitelné možnosti nastavení a přináší novou úroveň podpory v odpružené vidlici. HS3 je zaměřena na podporu uprostřed zdvihu okolo polohy dynamického sagu, nabízí úžasnou citlivost a ochranu proti spodnímu dorazu. Vzduchová pružina je doplněna integrovanou vinutou pružinou, která vytváří hladký chod a velkou citlivost, to vše přináší tu nejlepší přilnavost předního kola.
RLP SystémNový systém Radial Lubrification Pocket se skládá ze speciálního DU pouzdra s malými kapsami na jeho vnitřní straně. Tyto kapsy zachycují části oleje a udržují nohy pořád namazané při velkém tření. Součástí nového systému jsou také 3 speciálně navržené záložní kanálky, které zlepšují proces mazaní
Korunka vidliceNový patentovaný design vrchní korunky vidlice zvyšuje tuhost ve všech směrech zatížení a zajišťuje větší přesnost jízdy.
DU pouzdraTechnologie převzatá ze světových mistrovství v rally. DU pouzdra mají nový materiál a v kombinaci s EXT olejem přináší to nejnižší možné tření.
HDRV - High Dynamic Response ValvePatrona s Bumb ventilem a dvěma různými vložkami pro střední a vysokou rychlost. Internal Floating Piston s vnitřním plovoucím pístem v kombinaci s přítlačným ložiskem na míru pro zvýšení rychlé odezvy.
Všechny nové díly a technologie z vidlice ERA V2 jsou přímo kompatibilní s původní vidlicí ERA. V budoucnu bude dostupný "Upgrade Kit", který umožní z vaší stávající ERA vidlice udělat ERA V2. – Pro více info nás neváhejte kontaktovat.
další informace