Specialized Roubaix SL8 Sport 105 satin metallic sapphire/blue onyx 2024 Barva: modrá
85 000,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
PopisDokázali jsme, že vysoká ergonomie znamená vysoký výkon. Dnes je nový model Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou jistotu. Silnice může znamenat peklo pod vámi, ale na kole Roubaix je to vždy nebe nahoře.
FrameFACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount discSUSPENSION
ForkFuture Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount discCOCKPIT
HandlebarsSpecialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 HoleStemFuture Stem CompSeat BinderHidden drop clampSeatPostS-Works Pave Seat postSaddleBody Geometry Power Sport, steel railsTapeSupacaz Super Sticky KushBRAKES
Front BrakeShimano 105 Hydraulic DiscRear BrakeShimano 105 Hydraulic DiscDRIVETRAIN
Chainrings50/34TCassetteShimano 105, 12-speed, 11-36TShift LeversShimano 105 R7120, Hydraulic DiscCranksetShimano 105, 12-SpeedFront DerailleurShimano 105 R7100, braze-onRear DerailleurShimnao 105 R7100, 12-SpeedChainShimano 105, 12-SpeedBottom BracketShimano BSAWHEELS & TIRES
Inner Tubes700x28/38mm, 48mm Presta valveFront TireS-Works Mondo 2BR, 700x32cRear TireS-Works Mondo 2BR, 700x32cFront WheelDT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipplesRear WheelDT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipplesACCESSORIES
PedalsPEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZEDSWATRBX FENDER MOUNT, UPPER, KIT,ROAD,END HT K1; RBX FENDER MOUNT,LOWER,ASSY,ROAD,END HT K1WEIGHT
Weight Size56Weight9.07kg (19 lb, 15.9 oz)Geometrie
- PODDAJNOST: Future Shock 3.0 je hvězdou show, lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Nyní, bez ohledu na polohu na kole, každý jezdec zažije 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou bez zadrhávání. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou, abyste zůstali rychlí, v bezpečí a sebevědomí.
- Naše konstrukce se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a zvyšuje tak její průhyb, ale "více" neznamená jednoduše lépe. Sedlovka Pavé kontroluje průhyb a zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně vytvářejí technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
- Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3.0 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší.
- SCHOPNOST: Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte "V" kole, nikoli "NA" kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů.
- S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku. Díky lehkým a super účinným pneumatikám Specialized nemá tento extra objem a trakci žádné nevýhody.
- Roubaix inspiruje k opravdu VELKÝM dnům na kole, takže jsme mu dali k dispozici všechny úchyty, které by vaše dobrodružství mohla potřebovat - tři úchyty na láhev, úchyty na horní rámovou trubku, a dokonce je připraven i na blatníky. Tak se do toho pusťte a vezměte si to všechno s sebou na vyjížďku.
- VÝKON: Nové Roubaix SL8 je naše dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům z naší knihovny tvarů Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám. S hmotností pouhých 825 gramů je rám o 50 gramů lehčí a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě – a naší prémiové karbonové směsi Fact 12r. Nic ve své třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix.
FrameFACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount discSUSPENSION
ForkFuture Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount discCOCKPIT
HandlebarsSpecialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 HoleStemFuture Stem CompSeat BinderHidden drop clampSeatPostS-Works Pave Seat postSaddleBody Geometry Power Sport, steel railsTapeSupacaz Super Sticky KushBRAKES
Front BrakeShimano 105 Hydraulic DiscRear BrakeShimano 105 Hydraulic DiscDRIVETRAIN
Chainrings50/34TCassetteShimano 105, 12-speed, 11-36TShift LeversShimano 105 R7120, Hydraulic DiscCranksetShimano 105, 12-SpeedFront DerailleurShimano 105 R7100, braze-onRear DerailleurShimnao 105 R7100, 12-SpeedChainShimano 105, 12-SpeedBottom BracketShimano BSAWHEELS & TIRES
Inner Tubes700x28/38mm, 48mm Presta valveFront TireS-Works Mondo 2BR, 700x32cRear TireS-Works Mondo 2BR, 700x32cFront WheelDT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipplesRear WheelDT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipplesACCESSORIES
PedalsPEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZEDSWATRBX FENDER MOUNT, UPPER, KIT,ROAD,END HT K1; RBX FENDER MOUNT,LOWER,ASSY,ROAD,END HT K1WEIGHT
Weight Size56Weight9.07kg (19 lb, 15.9 oz)Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | 64 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 165 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 360 | 380 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 | 440 |
Stem Length | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 | 120 |
Saddle Width | 155 | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 450 | 450 | 450 |
Stack | 543 | 549 | 566 | 585 | 605 | 630 | 665 | 685 |
Reach | 353 | 363 | 370 | 381 | 389 | 397 | 403 | 409 |
Head Tube Length | 90 | 90 | 105 | 122 | 140 | 168 | 202 | 222 |
Head Tube Angle | 69.3 | 70.8 | 71.5 | 72.3 | 73 | 73 | 73.5 | 73.5 |
BB Height | 269 | 269 | 269 | 270 | 270 | 271 | 271 | 271 |
BB Drop | 80 | 80 | 80 | 78 | 78 | 78 | 78 | 78 |
Trail | 62 | 61 | 57 | 57 | 54 | 54 | 76 | 66 |
Fork Length, Full | 375 | 375 | 375 | 375 | 375 | 375 | 375 | 375 |
Fork Rake/Offset | 52 | 52 | 52 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 |
Front Center | 589 | 587 | 593 | 598 | 604 | 620 | 631 | 634 |
Chainstay Length | 418 | 418 | 418 | 420 | 420 | 423 | 423 | 423 |
Wheelbase | 994 | 992 | 998 | 1005 | 1012 | 1031 | 1042 | 1054 |
Top Tube Length, Horizontal | 569 | 584 | 600 | 618 | 503 | 523 | 534 | 550 |
Bike Standover Height | 686 | 719 | 747 | 766 | 787 | 809 | 847 | 865 |
Seat Tube Length | 365 | 410 | 446 | 465 | 485 | 505 | 545 | 581 |
Seat Tube Angle | 75 | 74 | 74 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73 |